Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Sỹ Quý-
dc.contributor.authorTrần, Thị Anh Phương-
dc.date.accessioned2013-10-22T10:39:17Z-
dc.date.available2013-10-22T10:39:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-06-25-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5029-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChiến lược marketingvi
dc.subjectDòng sản phẩmvi
dc.subjectVestonvi
dc.subjectTổng Công ty Cổ phần Dệt may Hòa Thọvi
dc.titleChiến lược Marketing cho dòng sản phẩm veston tại Tổng Công ty Cổ phần Dệt may Hòa Thọvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt244.09 kBAdobe PDFView/Open
Toanvan.107.pdfToàn văn817.12 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.