Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Nguyệt-
dc.date.accessioned2013-05-09T07:50:04Z-
dc.date.available2013-05-09T07:50:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-04-08-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4773-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng Thương mại Cổ phần Kỹ thương Việt Namvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Kỹ thương - Chi nhánh Đà Nẵng (Techcombank)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.140.pdfToàn văn905.82 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt202.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.