Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhạm, Thị Lan Hương-
dc.contributor.authorTrần, Thị Lệ Thi-
dc.date.accessioned2013-05-07T03:56:12Z-
dc.date.available2013-05-07T03:56:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-04-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4758-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChiến lược Marketingvi
dc.subjectNước mắmvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Thủy sản 584 Nha Trangvi
dc.titleXây dựng chiến lược Marketing cho nước mắm 584 Nha Trang (Công ty Cổ phần Thủy sản 584 Nha Trang) tại thị trường Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.145.pdfToàn văn1.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTomtat232.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.