Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhạm, Thị Lan Hương-
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thu Ba-
dc.date.accessioned2013-04-10T10:26:26Z-
dc.date.available2013-04-10T10:26:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-21-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4689-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectNghiên cứu thị trườngvi
dc.titleNghiên cứu các nhân tố cá nhân ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng mỹ phẩm của nam giớivi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.110.pdfToàn văn1.41 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt470.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.