Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorĐinh, Hữu Thuần-
dc.date.accessioned2013-04-04T10:47:30Z-
dc.date.available2013-04-04T10:47:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-19-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4671-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng Đầu tư và Phát triển Kon Tumvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại chi nhánh Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Kon Tumvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.136.pdfToàn văn810.9 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt168.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.