Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorCao, Kiến Quốc-
dc.date.accessioned2013-04-04T10:37:37Z-
dc.date.available2013-04-04T10:37:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-19-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4669-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Công thươngvi
dc.subjectKon Tumvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại chi nhánh Ngân hàng Thương mại Cổ phần Công thương tỉnh Kon Tumvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.144.pdfToàn văn3.06 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt171.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.