Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorHàn, Phi Hải-
dc.date.accessioned2013-03-26T04:42:54Z-
dc.date.available2013-03-26T04:42:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4611-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Đường Kon Tumvi
dc.titleChính sách Marketing sản phẩm đường tại Công ty Cổ phần Đường Kon Tumvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.110.pdfToàn văn856.58 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt303.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.