Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Văn Huy-
dc.contributor.authorQuách, Hữu Sơn-
dc.date.accessioned2013-03-25T10:09:39Z-
dc.date.available2013-03-25T10:09:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4604-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectGỗvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Vinafor Đà Nẵngvi
dc.titleGiải pháp Marketing cho sản phẩm gỗ của Công ty Cổ phần Vinafor Đà Nẵng trên thị trường nội địavi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.131.pdfToàn văn1.41 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt270.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.