Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Bá Thanh-
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Tường Vân-
dc.date.accessioned2013-03-22T10:08:40Z-
dc.date.available2013-03-22T10:08:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-14-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4596-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị chất lượngvi
dc.subjectDịch vụ mặt đấtvi
dc.subjectVietnam Airlinesvi
dc.titleQuản trị chất lượng dịch vụ mặt đất của Vietnam Airlinesvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.102.pdfToàn văn3.22 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt220.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.