Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Bá Thanh-
dc.contributor.authorĐỗ, Trọng Hậu-
dc.date.accessioned2013-03-22T09:53:25Z-
dc.date.available2013-03-22T09:53:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-15-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4595-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectDịch vụ hàng khôngvi
dc.subjectVietnam Airlinesvi
dc.titleHoàn thiện chính sách sản phẩm dịch vụ hạng thương gia của Vietnam Airlinesvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.123.pdfToàn văn1.32 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt210.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.