Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Hiệp-
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Luyến-
dc.date.accessioned2013-03-21T10:02:42Z-
dc.date.available2013-03-21T10:02:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-14-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4590-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectBánh kẹovi
dc.subjectCông ty bánh kẹo Biscafunvi
dc.titleChính sách Marketing cho sản phẩm bánh kẹo của công ty bánh kẹo Biscafunvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.126.pdfToàn văn1.49 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt297.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.