Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Hiệp-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Tú-
dc.date.accessioned2013-03-21T09:32:33Z-
dc.date.available2013-03-21T09:32:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-14-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4588-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectKênh phân phốivi
dc.subjectSữa đậu nànhvi
dc.subjectCông ty sữa đậu nành Việt Namvi
dc.subjectVinasoyvi
dc.titleQuản trị kênh phân phối sản phẩm sữa đậu nành tại công ty sữa đậu nành Việt Nam (Vinasoy)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.105.pdfToàn văn1.22 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt275.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.