Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Trâm-
dc.date.accessioned2013-03-15T10:18:17Z-
dc.date.available2013-03-15T10:18:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4548-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChiến lược Marketingvi
dc.subjectThuốc Biraganvi
dc.titleChiến lược Marketing sản phẩm thuốc Biragan tại công ty cổ phần dược phẩm Bidipharvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.131.pdfToàn văn1.25 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt276.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.