Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quỳnh Trang-
dc.date.accessioned2013-03-11T08:09:16Z-
dc.date.available2013-03-11T08:09:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-30-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4530-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectBưu diện Đà Nẵngvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại bưu điện thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.108.pdfToàn văn1.46 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt312.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.