Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Bá Thanh-
dc.contributor.authorTrần, Việt Dũng-
dc.date.accessioned2013-03-11T07:53:14Z-
dc.date.available2013-03-11T07:53:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-06-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4528-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectCông ty thông tin di độngvi
dc.subjectVMS-Mobifonevi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại công ty thông tin di động (VMS-Mobifone)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.102.pdfToàn văn1.52 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt355.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.