Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐoàn, Gia Dũng-
dc.contributor.authorNguyễn, Tấn Sự-
dc.date.accessioned2013-02-06T04:12:15Z-
dc.date.available2013-02-06T04:12:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-17-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4447-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectSản phẩm gỗvi
dc.subjectChính sách Marketing - Mixvi
dc.subjectCông ty TNHH Tân Phướcvi
dc.titleXây dựng chính sách Marketing - Mix cho sản phẩm gỗ trên thị trường nội địa tại công ty TNHH Tân Phướcvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.121.pdfToàn văn1.42 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt340.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.