Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorLê, Hoàng Ái Kha-
dc.date.accessioned2013-02-04T07:49:04Z-
dc.date.available2013-02-04T07:49:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-21-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4435-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectBình Địnhvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại chi nhánh mobifone Bình Địnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.121.pdfToàn văn1.64 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt371.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.