Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐỗ, Ngọc Mỹ-
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Tân-
dc.date.accessioned2013-01-29T07:56:18Z-
dc.date.available2013-01-29T07:56:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-28-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4406-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.subjectThị trường khách quốc tếvi
dc.subjectDịch vụ lữ hànhvi
dc.titleChính sách Marketing đối với thị trường khách quốc tế tại trung tâm dịch vụ lữ hành Hải Âuvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.89.pdfToàn văn908.43 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt235.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.