Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐỗ, Ngọc Mỹ-
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Lộc-
dc.date.accessioned2013-01-29T07:25:41Z-
dc.date.available2013-01-29T07:25:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-28-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4405-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.subjectThị trường nội địavi
dc.subjectCông ty cổ phần giàyvi
dc.subjectBình Địnhvi
dc.titleXây dựng chính sách marketing đối với thị trường nội địa tại công ty cổ phần giày Bình Địnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.100.pdfToàn văn1.89 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt596.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.