Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhạm, Thị Lan Hương-
dc.contributor.authorHoàng, Quốc Huy-
dc.date.accessioned2013-01-29T07:15:31Z-
dc.date.available2013-01-29T07:15:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-28-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4404-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectDịch vụ Internet Bankingvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Sài Gònvi
dc.subjectBình Địnhvi
dc.titleGiải pháp Marketing cho dịch vụ Internet Banking của ngân hàng TMCP Sài Gòn - Chi nhánh Bình Định tại tỉnh Bình Địnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.110.pdfToàn văn1.29 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt214.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.