Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Định-
dc.date.accessioned2013-01-17T10:43:25Z-
dc.date.available2013-01-17T10:43:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-17-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4342-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần ngoại thương Việt Nam - Chi nhánh Quy Nhơnvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.114.pdfToàn văn1.18 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt348.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.