Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐoàn, Gia Dũng-
dc.contributor.authorPhan, Nguyễn Phương Dung-
dc.date.accessioned2013-01-14T08:05:08Z-
dc.date.available2013-01-14T08:05:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4300-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.titleXây dựng chính sách Marketing cho sản phẩm lốp xe tải tại công ty cổ phần cao su Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.120.pdfToàn văn1.18 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt285.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.