Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorPhan, Thế Hiển-
dc.date.accessioned2013-01-11T08:29:30Z-
dc.date.available2013-01-11T08:29:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4288-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.subjectTruyền thông Marketingvi
dc.titleChính sách truyền thông Marketing tại công ty cổ phần Vina Acecook - Chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.102.pdfToàn văn2.27 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt356.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.