Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorTrần, Thị Thùy Dương-
dc.date.accessioned2012-10-30T07:44:02Z-
dc.date.available2012-10-30T07:44:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3918-
dc.language.isovivi
dc.subjectBảo hiểm nhân thọvi
dc.subjectChất lượng dịch vụvi
dc.subjectBảoTNHH Bảo hiểm Nhân Thọ Prudential Việt Namvi
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ của công ty TNHH Bảo hiểm Nhân Thọ Prudential Việt Nam trên địa bàn thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.103.pdfToàn Văn785.81 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt225.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.