Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐường, Thị Liên Hà-
dc.contributor.authorHuỳnh, Linh Lan-
dc.date.accessioned2012-10-25T09:28:12Z-
dc.date.available2012-10-25T09:28:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3856-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectThương hiệuvi
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng của nhân tố gắn kết (involvement) với sản phầm đến sự trung thành thương hiệu ứng dụng tại công ty Trường Hải Autovi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.125.pdfToàn Văn963.44 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt180.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.