Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Sỹ Quý-
dc.contributor.authorVõ, Thị Cẩm Ly-
dc.date.accessioned2012-08-20T03:36:22Z-
dc.date.available2012-08-20T03:36:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3731-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChiến lược truyền thôngvi
dc.subjectChiến lược marketingvi
dc.titleXây dựng chiến lược truyền thông marketing cho sản phẩm bia tại công ty bia Huếvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.107.pdfToàn Văn1.02 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt202.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.