Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Bá Thanh-
dc.contributor.authorVõ, Minh Phương-
dc.date.accessioned2012-08-20T03:27:02Z-
dc.date.available2012-08-20T03:27:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3729-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChăm sóc khách hàngvi
dc.subjectDịch vụ di độngvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ di động Viettel trên địa bàn thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.102.pdfToàn Văn687.64 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt170.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.