Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Đình Huỳnh-
dc.contributor.authorHồ, Thị Mỹ Kiều-
dc.date.accessioned2012-08-01T01:14:46Z-
dc.date.available2012-08-01T01:14:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3708-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChăm sóc khách hàngvi
dc.titleXây dựng chỉ số hài lòng của khách hàng đối với ngân hàng nông nghiệp và phát triển nông thôn tại Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.142.pdfToàn Văn2.03 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt537.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.