Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vũ, Thị Lan Anh | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-01T02:45:58Z | - |
dc.date.available | 2012-03-01T02:45:58Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/366 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục. Số 222 (kì 2-9/2009). Tr.18-20 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Phương pháp dạy học | vi |
dc.subject | Trí tuệ | vi |
dc.subject | Tâm lý học | vi |
dc.subject | Sinh lý học lứa tuổi | vi |
dc.title | Ảnh hưởng của phương pháp dạy học đến mức độ phát triển trí tuệ của học sinh lớp 5 | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0001.pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.