Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thu Thủy-
dc.date.accessioned2012-06-28T07:55:37Z-
dc.date.available2012-06-28T07:55:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3651-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectNhà máy sản xuất là lắp ráp xe ô tôvi
dc.subjectÔ tô Trường Hảivi
dc.titleChiến lược marketing dòng xe sedan của nhà máy sản xuất và lắp ráp xe ô tô Chu Lai - Trường Hảivi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.135.pdfToàn Văn1.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt174.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.