Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorLê, Thị Thúy-
dc.date.accessioned2012-04-26T02:42:24Z-
dc.date.available2012-04-26T02:42:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3387-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectChăm sóc khách hàngvi
dc.subjectMạng Vinaphonevi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng khách hàng đối với dịch vụ mạng vinaphone trên địa bàn thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.154.pdfToàn văn1.11 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt160.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.