Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorVõ, Chí Công-
dc.date.accessioned2012-03-22T08:34:15Z-
dc.date.available2012-03-22T08:34:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2554-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng chiến lược marketing cho sản phẩm cao su tự nhiên tại công ty cao su Kon Tumvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.124.pdfToàn văn914.63 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt286.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.