Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Ngọc Lưu-
dc.date.accessioned2012-03-21T03:22:05Z-
dc.date.available2012-03-21T03:22:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2320-
dc.descriptionTạp chí Kế toán, Số 64-2007, Tr.34-37vi
dc.language.isovivi
dc.subjectKiểm toánvi
dc.subjectKiểm toán độc lậpvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleGiải pháp Marketing cho các công ty kiểm toán độc lập Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kế toán - Kiểm toán

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KT_0019.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.