Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Thị Hà-
dc.contributor.authorVũ, Văn Công-
dc.date.accessioned2012-03-20T09:10:01Z-
dc.date.available2012-03-20T09:10:01Z-
dc.date.issued2009-09-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2236-
dc.descriptionTạp chí giáo dục, số 221, kì 1, tháng 9/2009. Trang 26-28vi
dc.language.isovivi
dc.subjectKhái niệmvi
dc.subjectNguyên lívi
dc.subjectPhương phápvi
dc.subjectSư phạm tương tácvi
dc.titleCác khái niệm và các nguyên lí cơ bản của phương pháp sư phạm tương tácvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0472.pdf3 trang1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.