Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Cao, Thị Hà | - |
dc.contributor.author | Vũ, Văn Công | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-20T09:10:01Z | - |
dc.date.available | 2012-03-20T09:10:01Z | - |
dc.date.issued | 2009-09 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2236 | - |
dc.description | Tạp chí giáo dục, số 221, kì 1, tháng 9/2009. Trang 26-28 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Khái niệm | vi |
dc.subject | Nguyên lí | vi |
dc.subject | Phương pháp | vi |
dc.subject | Sư phạm tương tác | vi |
dc.title | Các khái niệm và các nguyên lí cơ bản của phương pháp sư phạm tương tác | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0472.pdf | 3 trang | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.