Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2169
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Minh Hùng | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-20T08:00:51Z | - |
dc.date.available | 2012-03-20T08:00:51Z | - |
dc.date.issued | 2010-03 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2169 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục, số 234, kì 2, tháng 3/2010. Trang 19-21,35 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Dạy học | vi |
dc.subject | Tiếp cận thông tin | vi |
dc.title | Bản chất của quá trình dạy học theo quan điểm tiếp cận thông tin | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0450.pdf | 4 trang | 2.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.