Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2012-03-20T03:02:26Z-
dc.date.available2012-03-20T03:02:26Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2130-
dc.descriptionTạp chí Ngân hàng, Số 17 - 9/2007, Tr. 34-39vi
dc.language.isovivi
dc.subjectNgân hàng thương mạivi
dc.subjectVăn hóa kinh doanhvi
dc.subjectViệt Namvi
dc.titleXây dựng văn hóa kinh doanh của các ngân hàng thương mại Việt Nam trong bối cảnh hội nhậpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC_0325.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.