Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2013
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Phạm, Đỗ Nhật Tiến | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-19T08:02:25Z | - |
dc.date.available | 2012-03-19T08:02:25Z | - |
dc.date.issued | 2009-07 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2013 | - |
dc.description | Khoa học giáo dục, số 47, tháng 7 năm 2009. Trang 1-5 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Hội nhập quốc tế | vi |
dc.title | Việt Nam trước yêu cầu hội nhập quốc tế về giáo dục: Một chiến lược, hai kịch bản | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0487.pdf | 5 trang | 3.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.