Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thành Hưng-
dc.date.accessioned2012-03-19T07:07:21Z-
dc.date.available2012-03-19T07:07:21Z-
dc.date.issued2004-07-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1982-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 92-07/2004. Tr. 7-8.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectGiáo dụcvi
dc.subjectChất lượngvi
dc.subjectĐánh giávi
dc.titleMột số cách tiếp cận trong đánh giá chất lượng giáo dụcvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0301.pdf974.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.