Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1982
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đặng, Thành Hưng | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-19T07:07:21Z | - |
dc.date.available | 2012-03-19T07:07:21Z | - |
dc.date.issued | 2004-07 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1982 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục, Số 92-07/2004. Tr. 7-8. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Giáo dục | vi |
dc.subject | Chất lượng | vi |
dc.subject | Đánh giá | vi |
dc.title | Một số cách tiếp cận trong đánh giá chất lượng giáo dục | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0301.pdf | 974.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.