Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đặng, Thị Kim Nga | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-17T08:23:59Z | - |
dc.date.available | 2012-03-17T08:23:59Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1864 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục, Số 132-(kỳ 2-2/2006). Tr. 26-29. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Câu | vi |
dc.subject | Học sinh | vi |
dc.subject | Tiểu học | vi |
dc.title | Nâng cao năng lực viết câu cho học sinh tiểu học bằng việc phân tích và chữa câu sai | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0254.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.