Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đông Phong-
dc.date.accessioned2012-03-17T07:28:44Z-
dc.date.available2012-03-17T07:28:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1855-
dc.descriptionTạp chí Phát triển kinh tế. 05/2009. Tr.25-32.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketting xuất khẩuvi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.subjectViệt Namvi
dc.titleGiải pháp tăng cường hoạt động marketing xuất khẩu của doanh nghiệp Việt Nam.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Ngoại thương

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NT_0001.pdf12.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.