Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Hiền-
dc.date.accessioned2012-03-17T06:32:44Z-
dc.date.available2012-03-17T06:32:44Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1844-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 134-(kỳ 2-2/2006). Tr. 19-20.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectTrắc nghiệmvi
dc.subjectĐánh giávi
dc.subjectTri thứcvi
dc.subjectHọc sinhvi
dc.subjectDạy họcvi
dc.subjectTiểu họcvi
dc.titleSử dụng trắc nghiệm đánh giá tri thức của học sinh trong dạy học ở tiểu họcvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0263.pdf672.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.