Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Hạnh-
dc.date.accessioned2012-03-17T03:35:07Z-
dc.date.available2012-03-17T03:35:07Z-
dc.date.issued2003-05-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1825-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 57-05/2003. Tr. 16-17, 19.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectDạy họcvi
dc.subjectThực hành giáo dụcvi
dc.subjectThực hànhvi
dc.subjectGiáo dụcvi
dc.subjectSư phạmvi
dc.subjectTương tácvi
dc.titleVận dụng quan điểm sư phạm tương tác vào hoạt động thực hành giáo dụcvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0246.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.