Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1800
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Huệ | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-16T09:28:48Z | - |
dc.date.available | 2012-03-16T09:28:48Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1800 | - |
dc.description | Tạp chí Tâm lý học, Số 2(95)-2/2007. Tr. 12-15. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Giảng dạy | vi |
dc.subject | Tâm lý học | vi |
dc.subject | Sư phạm | vi |
dc.subject | Giải pháp | vi |
dc.title | Thực trạng và giải pháp đổi mới giảng dạy - nghiên cứu tâm lý học ở trường sư phạm | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0225.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.