Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà-
dc.date.accessioned2012-03-16T03:57:09Z-
dc.date.available2012-03-16T03:57:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1668-
dc.descriptionTạp chí Thị trường Tài chính tiền tệ, Số 6(303)-15/3/2010, Tr.24-27vi
dc.language.isovivi
dc.subjectNgân hàngvi
dc.subjectMarketing Mixvi
dc.subjectHoạt động kinh doanhvi
dc.titleỨng dụng Marketing Mix trong hoạt động kinh doanh của ngân hàng Việt Nam: thực trạng và giải phápvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC_0242.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.