Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1638
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Viết Quang | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-16T03:00:33Z | - |
dc.date.available | 2012-03-16T03:00:33Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1638 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục, Số 169 - (kỳ 1-8/2007). Tr. 9-11. | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Tư duy biện chứng | vi |
dc.subject | Tư duy | vi |
dc.subject | Sinh viên | vi |
dc.subject | Sư phạm | vi |
dc.subject | Học tập | vi |
dc.title | Vai trò của năng lực tư duy biện chứng đối với hoạt động học tập của sinh viên sư phạm | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0204.pdf | 2.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.