Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Viết Quang-
dc.date.accessioned2012-03-16T03:00:33Z-
dc.date.available2012-03-16T03:00:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1638-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 169 - (kỳ 1-8/2007). Tr. 9-11.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectTư duy biện chứngvi
dc.subjectTư duyvi
dc.subjectSinh viênvi
dc.subjectSư phạmvi
dc.subjectHọc tậpvi
dc.titleVai trò của năng lực tư duy biện chứng đối với hoạt động học tập của sinh viên sư phạmvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0204.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.