Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Đạt-
dc.date.accessioned2012-03-15T09:53:05Z-
dc.date.available2012-03-15T09:53:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1586-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 162-(kỳ 1-5/2007). Tr. 18-21.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectVăn họcvi
dc.subjectDạy họcvi
dc.subjectĐa văn hóavi
dc.subjectPhương phápvi
dc.subjectĐại họcvi
dc.subjectHọc tậpvi
dc.titleCải tiến phương pháp dạy Văn học đa văn hóa cho sinh viên đại học và cách đánh giá kết quả học tậpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0200.pdf4.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.