Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Hương-
dc.date.accessioned2012-03-14T02:34:24Z-
dc.date.available2012-03-14T02:34:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1186-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectBáo điện tửvi
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người đọc đối với báo điện tửvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.113.pdfToàn văn878.82 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt200.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.