DSpace

Thư viện số Trung tâm Thông tin Học liệu - Đại học Đà Nẵng >
_Trung tâm Thông tin Học liệu >
Luận văn Thạc sĩ >
Ngoại ngữ >
Ngôn ngữ Anh >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1120

Nhan đề: A discourse analysis of English and Vietnamese advertisements for beauty care products
Tác giả: Hồ, Vi Nữ Diệu Minh
Người hướng dẫn: Nguyễn, Thị Quỳnh Hoa
Từ khoá: Advertisements
English language
Năm xuất bản: 2011
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/1120
Appears in Collections:Ngôn ngữ Anh

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Fulltext.116.pdfFulltext710,53 kBAdobe PDFView/Open
Summary.pdfSummary117,33 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

 ©2011 LEARNING & INFORMATION RESOURCE CENTERS - UNIVERSITY OF DANANG
Address 1: 91A Nguyen Thi Minh Khai street, DaNang city. Address 2: 54 Nguyen Luong Bang street, DaNang city.
Tel: (0511) 3849324 - FAX: (0511) 3812173 - Email: dspace@lirc.udn.vn - Feedback