Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/9339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHolland, Robert-
dc.contributor.authorNguyen, Hoang Ngan-
dc.date.accessioned2018-11-27T07:57:56Z-
dc.date.available2018-11-27T07:57:56Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.date.submitted2017-10-26-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/9339-
dc.descriptionMaster thesis. Major: Teaching English; 84 pages.en
dc.description.tableofcontents1.Introduction; 2.Literature review; 3.Methodology; ...en
dc.language.isoenen
dc.publisherThe University of Birminghamen
dc.sourceUniversity of Foreign Language Studies - The University of Danangen
dc.subjectEnglishen
dc.subjectTranslatiomen
dc.subjectForeign languageen
dc.subjectPedagogicalen
dc.subjectTranslation-based tasksen
dc.titleA Study into the Perspectives of EFL Learners and EFL Lecturers on the Role of Translation as a Pedagogical Tool in English Learning and Teaching at a Vietnamese Higher Education Instituteen
dc.title.alternativeNghiên cứu về quan điểm của học viên và giáo viên tiếng Anh về vai trò của dịch thuật như một phương pháp dạy và học tiếng Anh trong giáo dục đại học ở Việt Namen
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Ngôn ngữ Anh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenHoangNgan. TT.pdfAbstract & Table of Contents157.65 kBAdobe PDFView/Open
NguyenHoangNgan. TV.pdfFulltext8.07 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.