Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Tuyết-
dc.date.accessioned2018-06-14T10:01:15Z-
dc.date.available2018-06-14T10:01:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8519-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 8(105).2016; Trang 84 - 88en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectDuy tân giáo dụcen
dc.subjectĐặc điểmen
dc.subjectBài họcen
dc.subjectQuảng Namen
dc.subjectMô hình trường học mớien
dc.titleDuy tân giáo dục của nho sĩ Quảng Nam đầu thế kỉ XX: những đặc điểm và bài học kinh nghiệmen
dc.title.alternativeEducational innovation of Quang Nam’s confucian scholars in the early 20th century: features and lessons of experienceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DuyTanGiaoDuc.TT.pdfTóm tắt70.87 kBAdobe PDFView/Open
DuyTanGiaoDuc.TV.pdfNội dung6.39 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.